Użyj długiego teleobiektywu by wyodrębnić szczegóły architektoniczne.

Większość ludzi stojąc przed słynnym budynkiem po prostu stara się podejść na tyle blisko by cały obiekt znalazł się w kadrze i robi zdjęcie. Ile takich samych zdjęć można znaleźć w internecie czy na pocztówkach ? Chcesz zrobić zdjęcie, które nie będzie jednym z wielu to zmień perspektywę na niespotykaną lub po prostu skup się na szczegółach. Aby zdjęcie architektury było wyjątkowe, powinno eksponować unikalną cechę budynku, charakterystyczną dla danego obiektu. Fotografując architekturę zastosuj teleobiektyw i zrób zdjęcie czegoś czego nie spotkasz na pocztówce czy większości zdjęć. Do tego celu spokojnie wystarczy Ci obiektyw  o ogniskowej 200mm. Po prostu „wyłów” detale z ogółu.

Powyżej widzimy wnętrze meczetu w Mostarze. Obok tureckiej flagi wisi flaga Niepodległej Bośni z roku 1878, która jest także flagą Imperium Osmańskiego. Prawie takie same. Różnią je tylko barwy.

Ta porada fotograficzna odnajdywana jest w Google m.in. przez słowa kluczowe::

  • Facebook
  • email
  • Wykop
  • Blogger.com
  • Blip
  • Google Bookmarks
  • Google Buzz
  • Gadu-Gadu Live
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Śledzik
  • Digg
  • del.icio.us

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*